Reacties
Reacties 1 - 23 van 23
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hennie branderhorst | hoi Paul&hIELKE WAT PRACHTIG EILAND IK HOOP DAT… | 13 jan. '22 |
| Annemarie Tol | Bedankt voor de mooie foto's en leuke interessante… | 3 jan. '22 |
| Astrid | Super leuk weer om dit te mogen lezen. Ik wens jullie… | 3 jan. '22 |
| Rob | Leuk! En een heel goed, gezond en gelukkig nieuwjaar!😊🙋🏻♂️🙋♀️… | 1 jan. '22 |
| Machteld | Leuk om weer mee te mogen lezen. Gran Canaria is meer… | 1 jan. '22 |
| Gerry Buijel | Weer een mooi verhaal!!! Veilige vliegreis terug!… | 1 jan. '22 |
| Truus Tol Warnaar | 2022 ,weer een nieuwjaar,met mooie verhalen Die we… | 1 jan. '22 |
| Lia | En weer leuk, om over jullie schouders mee te mogen… | 1 jan. '22 |
| Astrid | Prachtig eiland als ik jullie foto's zo zie.… | 30 dec. '21 |
| Annemarie Tol | Prachtig weer, wat mooi daar zeg wow. Ik..... lekker… | 30 dec. '21 |
| Astrid | Prachtig weer die foto's en het verslag. Zo leuk… | 29 dec. '21 |
| Truus Tol | Wat een mooi bijzonder land ! Groetjes en we zien… | 29 dec. '21 |
| Annemarie Tol | Echt geweldig, altijd fijn als jullie "op vakantie"… | 29 dec. '21 |
| Gerreke | Goeie spontane actie, veel plezier!! | 29 dec. '21 |
| Machteld | Niet teveel vakantie, he? Prachtige verslagen, foto's… | 29 dec. '21 |
| Rob | Hey Hilke en Paul, goeie actie, even eruit en lekker… | 28 dec. '21 |
| Danielle | Dat ziet er heerlijk uit!!!! Geniet! | 28 dec. '21 |
| Riek | Leuk weer een reisverhaal te lezen. En foto’s te… | 28 dec. '21 |
| Annemarie Tol | Prachtig zeg ziet er super uit (ma ..... ik zie hier… | 28 dec. '21 |
| Ria | Wat heerlijk en mooie foto's. Veel plezier | 28 dec. '21 |
| Astrid | Prachtige foto's maar vooral die van de kust.… | 28 dec. '21 |
| Gerry Buijel | Hipa, Mooie foto's! Lekker genieten. Vraagje.....… | 27 dec. '21 |
| Jose | Mooi die tegels, net sevilla. | 27 dec. '21 |


- Hennie branderhorst: hoi Paul&hIELKE WAT PRACHTIG…
- Annemarie Tol: Bedankt voor de mooie foto's…
- Astrid: Super leuk weer om dit te…
- Rob: Leuk! En een heel goed, gezond…
- Machteld: Leuk om weer mee te mogen…
Alle reacties »