Tenslotte

28 augustus 2016 - Lima, Peru

Wat hebben we weer veel gezien en beleefd. Een prachtige reis met veel hoogtepunten en bijzondere momenten, zoals:

- dat we zoveel verschillende landschappen hebben gezien ... woestijnen, zoutvlakte, gebergten en regenwoud;
- dat we een fikse aardbeving gemist hebben (we waren een paar dagen ervoor uit de Colca Cañon vertrokken);
- dat we behoorlijk wat verschillende vervoermiddelen hebben gehad: vliegtuig (29 uur), boot (9 uur), trein (5 uur), bus (ca 70 uur), auto (25 uur) en kabelbaan (45 minuten)!
- dat we zowel vorst (-15) als tropische hitte (+30) hebben meegemaakt
- dat Paul bij de kapper in La Paz peentjes zweette toen het mes letterlijk op zijn keel stond en er een klein kind kwam aanstormen ...
- dat we cavia, alpaca en lama en rauwe (inkt)vis hebben gegeten
- dat we aardig wat grenzen letterlijk zijn gepasseerd én figuurlijk hebben verlegd
- dat jullie weer zo massaal digitaal hebben meegereisd, top!

Wij hebben de reis afgesloten met een etentje bij Central in Lima, volgens kenners 1 van de beste restaurants ter wereld. Ons oordeel: ge-wel-dig! Een waardige afsluiting van deze reis.

¡Hasta la proxima viaje!

Webstatistieken (t/m 27/8):
5.106 pagina's bezocht
633 bezoeken
8,07 pagina's per bezoek
30,81% nieuwe bezoeken

1. Truus Tol:
    28 augustus 2016
    In een woord geweldig ,zoals je zelf al schreef ?
    Ook nog een mooie samenvatting tot besluit ! ✈️
  2. N.M. Ferreira:
    28 augustus 2016
    En jullie bedankt voor het mee kunnen reizen!
  3. Yvon Eberson:
    28 augustus 2016
    Geweldig om dit allemaal zo te volgen. Goede terugreis. Groetjes.
  4. Ineke:
    28 augustus 2016
    Geweldig om alles als het ware mee te beleven! Bedankt! Ervan genoten!
    Goede terugreis! En tot gauw!
  5. Machteld:
    28 augustus 2016
    Dank voor de prachtige verhalen foto's! Kom veilig thuis. Tot gauw!
  6. Ella:
    28 augustus 2016
    het was ontzettend leuk om jullie te volgen op deze reis, mooie en spannende verhalen en wat een fantastische foto's!! Veel dank, groetjes Ella
  7. Annemarie:
    29 augustus 2016
    T was weer een genot om alles mee te beleven en en jullie vergeten bij vervoermiddel de "benenwagen ". Toch ook wel weer erg blij als/dat jullie veilig terug zijn xxx
  8. Gerreke:
    3 september 2016
    Weer heerlijk meegereisd op afstand. Heb je nog wat van die coca over? Beetje dope voor D11 kam geen kwaad.