Land of Fire & Ice

25 juli 2014 - Keflavík, IJsland

Het werd tijd voor iets heel anders. Deze keer geen woestijnen, jungles, tempels en steden ..... Nee, ruige natuur en natuurkrachten. We reizen af naar IJsland (http://nl.wikipedia.org/wiki/IJsland). Inmiddels al door heel wat mensen bezocht en iedereen die we spraken vond het er prachtig! Hoog tijd dat wij dat ook gaan ervaren.

Volgens zeggen wonen hier nog altijd elfen, trollen, feeën, dwergen en "huldufólk" (verborgen volk). Ja, er staat ons nog wat te wachten.

Het wordt een kampeerrondreis, waarbij we regelmatig "off the beaten track" gaan (als het goed is, hebben we daar de juiste auto voor geregeld!). Bij "Kaart" kun je globale route vinden die met de klok mee zullen volgen.

Sjáumst síðar! (Tot ziens!)

=======================

High time for a completely different experience. This time no deserts, jungles, temples and cities ......No, rugged cliffs and natural forces. Destination: Iceland (http://en.wikipedia.org/wiki/Iceland). A lot people have visited this country and everyone we talked to loved it! About time to experience it ourselves.

Rumour has it that the country is still populated with elves, gnomes, fairies and "huldufólk" (hidden people). We are in for some adventure!

We will travel around, sleep in our tent and will certainly go "off the beaten track" (if all goes well, we arranged the perfect wheels for that). Click on "Kaart" in the menu and you will find the route that we will follow clockwise.

Sjáumst síðar! (See you later!)

1. Truus Tol:
    Hoy,Hilke en Paul ,
    Gezellig het werd weer tijd .
    Ga jullie weer volgen.
    Fijne en mooie reis,gr T Tr
  2. Yvon Eberson:
    25 juli 2014
    Leuk, veel plezier en ben voorzichtig. en vooral geniet. Ik ga jullie ook weer volgen.
  3. Gerry Buijel:
    25 juli 2014
    SUPER, heel veel plezier en wij volgen weer de schitterende verhalen. xxx
  4. Gerry Buijel:
    xxx
  5. Lia vander Waarde-Buning:
    25 juli 2014
    Het zal een beetje te hooi en te gras zijn, dat ik mee lees, maar ik ga m'n best doen. Als ik jullie katten dan tref, zal ik ze op de hoogte houden:) Veel plezier!!!
  6. Gerry Buijel:
    25 juli 2014
    super Lia, zullen zeer wel leuk vinden, hihi
  7. Lia vander Waarde-Buning:
    26 juli 2014
    Je hebt het nu over de katten, toch?
    Zal best moeite kosten, de enige die ik redelijk vaak spreek is Case/Felix, De rest mijdt mij. Want als ik kom, zijn hun mensen weg! Die katten hebben een heel eigen invulling en gevoel voor oorzaak en gevolg:( Ik ben best goed in staartjes aaien, maar met deze overtuiging is dat best moeilijk...:) Ik hoop dan
    maar, dat Case het doorvertelt!
  8. Jetty van Rooy:
    26 juli 2014
    Wens jullie een heel fijne reis. Gezind weer teug hoor. Gr. Jetty
  9. Riek:
    27 juli 2014
    Lieve Hipa,
    Voor ons is IJ sland het land van de trollen etc, maar ook en vooral het land van de kabeljauw. En die bestaan echt. Veel plezier.
    Pa & Ma
  10. Monique,Emille en Milan.:
    28 juli 2014
    Super leuke foto's al gezien. En ook wij gaan jullie weer volgen. Heb heel erg veel plezier daar en kom heelhuids weer thuis.
  11. Aad:
    28 juli 2014
    Geniet weer van jullie verhalen.
    Doe voorzichtig en ga zo door.