11 augustus 2017 - Nyaung-U, Myanmar
Deze foto werd gemaakt op 11 augustus 2017 in Nyaung-U, Myanmar met een Dji FC220.
- Ray Haas: We hebben ook weer een super…
- Jeannette Thannhauser: Genoten! Goede terugreis!
- Natalia: Hartstikke bedankt voor het…
- Aad: Bedankt voor de verhalen,en…
- Truus Tol: Fijn en goed om de reis weer…
Alle reacties »