Mamagaskar!

1 mei 2024 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Mamagaskar? Ja, Mamagaskar!

Dit wordt een bijzondere reis om vele redenen maar vooral omdat het de eerste reis is die we ondernemen zonder dat Ma, als trouwe online reisgenoot, er digitaal van mee kan genieten 😞 Dat wil zeggen, voor zover wij weten dan, hè ... Misschien reist ze nu op een wolkje mee 🙏

We hebben in ieder geval plechtig beloofd om weer mooie verhalen te schrijven en indrukwekkende foto's en videos te maken van 1 van de meest bijzondere eilanden ter wereld: Madagaskar!

Het zal duidelijk zijn dat we met "mixed feelings" in de trein naar Schiphol zijn gestapt ... Maar we hebben 18 uur reizen voor de boeg. Tijd genoeg om de knop (een beetje) om te zetten en in "reismodus" te komen.

Tot snel! 🙂

1. Lia:
    1 mei 2024
    Ik wens jullie voor alle dubbele gevoelens vakantieweken, die een bedding mogen worden om ze een plekje te kunnen geven!
  2. Jelly:
    1 mei 2024
    Jeetje, wat een heftige tijd. Maar mamagaskar helpt jullie! Dikke kus
  3. Johan en Jeannette:
    1 mei 2024
    Ga er ondanks het verlies,er heel erg van genieten!!
  4. Annemarie Tol:
    😢 geniet ervan ❤. Mam is erbij
  5. Marja Versleijen:
    1 mei 2024
    wat een mooie woordspeling Mamagaskar! Ik weet zeker dat ze meekijkt/reist en geniet van al het moois wat jullie gaan zien en beleven. Enjoy!
  6. Irène Alders:
    1 mei 2024
    Mooi die verbinding. Voor mooie nieuwe herinneringen met je moeder en schoonmoeder op een bijzondere plek: in je hart. Ik reis graag mee met jullie!
  7. Linda:
    1 mei 2024
    Geniet ervan en zoals je zegt …”op een wolkje” ze is er zeker bij! 😘
  8. Ans:
    2 mei 2024
    Kijk uit naar jullie reisverhalen. Geniet ervan.
  9. Rob:
    Veel plezier ! En interessante ontmoetingen in Madagaskar😀👍🙋🏻‍♂️
  10. Rozemarijn:
    Fijne tijd daar! 🌞
  11. Ellen Schraven:
    Fijne reis gewenst!
  12. Marlies:
    2 mei 2024
    Ja, geniet van jullie reis en deel ook in gedachten al jullie ervaringen.
  13. Marlies:
    2 mei 2024
    We gaan jullie volgen ! Een hele mooie reis gewenst!
  14. Gerreke:
    3 mei 2024
    Heftige overgang, maar jullie maken er symbolisch nu al een onvergetelijke reis van. Gedenk en geniet!
  15. Wies:
    5 mei 2024
    Ach wat verdrietig bericht van je moeder Hilke. Gecondoleerd. Hopelijk kan je door de reis alles even laten bezinken en een plekje geven. Toch ook een heel mooi avontuur weer gewenst! 🥰

Jouw reactie