¡Hola!

30 juli 2016 - Lima, Peru

Nog voordat we op reis gingen, was het al spannend. Zowel bij KLM als bij Air France zou gestaakt gaan worden. Afwachten dus of we überhaupt op weg zouden kunnen. Al met al viel het mee. De vlucht naar Parijs liep volgens schema, in Parijs werd de doorvlucht naar Lima echter steeds verder uitgesteld. En van uitstel komt vaak ..... Oorspronkelijke tijd was 14.00 uur. Dat werd 16.30 - 17.00 - 18.00 ... we bleven gewoon duimen en jawel hoor, uiteindelijk om 19.00 uur gingen we de lucht in. Prima vlucht verder - al blijft 12 uur een hele zit - maar even na middernacht plaatselijke tijd (7 uur tijdverschil met Nederland) zijn we geland. We werden opgewacht door de plaatselijke agent, kregen een hele stapel papieren mee en werden keurig netjes in ons hostal ¨Buena Vista¨ gedropt. Heel veel echt ¨buena vista¨ is er helaas niet, maar dat zou nu toch niet aan ons besteed zijn, Kort nachtje, even ontbijten, goede kop koffie bij het Wakafé om de hoek gehaald en zo dadelijk naar het busstation. Op naar Paracas, de eerste bestemming op onze rondreis. Het avontuur gaat beginnen.

¡Hasta mas tarde!

30 juli 2016
    Je maakt me nieuwsgierig ,op naar de volgende plaats,zonder oponthoud !
  2. Yvon Eberson:
    Hele fijne vakantie.
  3. Monique,Emille en Milan.:
    30 juli 2016
    Dan hebben jullie nog mazzel gehad. Vandaag vanaf een bepaalde tijd werden alle auto's die naar schiphol gingen gecontroleerd. Werd niet gezegd waarom.Maar jullie zijn daar en ga maar weer genieten van spannende avonturen. Lees ze graag.
  4. N.M. Ferreira:
    Heel veel reisplezier!
  5. Lia:
    30 juli 2016
    ook al plan je nog zo uitgebreid en doordacht, elke dag heeft toch zijn eigen bijdrage:)
    maar volgens mij kunnen jullie daar prima mee omgaan, toch?
    Veel leuke dingen op jullie pad en plezier en mooi weer....
  6. Ineke:
    30 juli 2016
    Fijne vakantie! Ik ga jullie weer vol belangstelling volgen.
  7. Jolanda:
    31 juli 2016
    Wat jammer van het oponthoud. Ik wens jullie een super reis, maak veel mooie herinneringen en fijn dat we weer mee mogen genieten.
  8. Aad:
    Veel plezier en een een gezonde reis,ben benieuwd naar de verhalen.
  9. Annie kerkhof:
    31 juli 2016
    Ik ga jullie met plezier volgen.
  10. Joke Oranje:
    Hi Hilke en Paul, jullie hebben niet veel gehoord van mij de laatste tijd. Sorry daarvoor, ik was in beslag genomen door de koop van een huis, de verkoop van ons huis in den Haag, de verhuur van ons vakantiehuisje, de geboorte van een nieuwe kleindochter, het project in Sudan en... de verhuizing. We wonen nu in Ermelo. Hijg hijg, maar nu gaan we weer tijd krijgen voor vrienden, voor nadenken, voor reizen enz. Goeie reis gewenst! omhelsd!
  11. Peter:
    31 juli 2016
    wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Veel plezier en geniet ervan.
  12. Jana:
    1 augustus 2016
    Dear Hilke and Paul, I wish you great vacation full of nic and interesting experience looking forward to your amazing photos and stories ... good luck!