Bechuanaland

17 juli 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Bechuanaland. Nooit van gehoord? Dan ben je vast na 1966 geboren ... :-)  In dat jaar werd dit land namelijk onafhankelijk en kreeg het een nieuwe naam: Botswana.

Meer info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Botswana

Wederom een bestemming met veel, heel veel natuurschoon. Van woestenij, via zoutvlaktes en een moerassige delta, naar 1 van 's werelds beroemdste watervallen en weer terug.

Nog 1 nachtje slapen .....

Sala setle!

==============

Bechaunaland? Never heard of it, then you are probably born after 1966 ... :-)  In that year this country became independent and was given a new name: Botswana.

More info? https://en.wikipedia.org/wiki/Botswana

Again a country with a magnificent scenery. From the desert, via a swamp and a network of salt pans to one of the world's most famous waterfalls and back again.

We can hardly wait!

Sala setle!

...

1. Machteld:
    Lieve Hilke & Paul
    Heel veel reisplezier! Goeie reis en mask er weer een mooi verslag van. Dan ben ik ook een beetje op reis als ik t lees. En doe voorzichtig
    Dikke hug!
  2. Truus Tol:
    17 juli 2015
    Hilke en Paul ,we gaan weer van jullie reis genieten!
    Kijk er weer naar uit.
    Goede reis ! ✈️
  3. Natália:
    17 juli 2015
    TOP ! Ben benieuwd naar jullie ervaringen....!
  4. Gerry Buijel:
    Lieve Hilke en Paul,

Een hele fijne vlucht en vakantie gewenst.
    En geniet weer van de mooie dingen.
    Ben zeer benieuwd naar jullie reisverhalen.
    Liefs en dikke kus Gerry en Henk xxx
  5. Yvon Eberson:
    17 juli 2015
    Ook van mij een hele fijne vakantie gewenst veel plezier en avontuur.
    Ook ik zal weer genieten van jullie reisverhalen.
  6. Ineke:
    18 juli 2015
    Hilke en Paul, een fijne, mooie reis en vakantie. Dat wordt weer genieten van jullie verhalen.
  7. Ineke:
    18 juli 2015
  8. Nanou Wolfs:
    20 juli 2015
    Hopelijk hebben jullie een fijne vlucht gehad. Geniet lekker van Botswana. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
  9. José:
    20 juli 2015
    Hilke en Paul,
    Leuk weer jullie reisverhaal te kunnen volgen. Een hele mooie en fijne vakantie gewenst!
  10. Annemarie:
    21 juli 2015
    Ha Hil &Paul,

FIjn te horen dat jullie goed geland zijn en weer aan een avontuur gaan beginnen. Ik geniet weer mee.

xxx