Om en Om

25 december 2015 - Denpasar, Indonesië

Allereerst wensen wij onze trouwe lezers fijne feestdagen en een fantastisch 2016 toe. Dat het weer een mooi (reis)jaar moge worden!

Al jaren brengen wij de feestdagen het ene jaar thuis en het andere jaar in het buitenland door. Vorige keer waren we thuis en dus eindigen we 2015 en beginnen we 2016 op reis. Bestemming: Bali, Indonesië. En natuurlijk gaan we jullie weer van onze ervaringen laten meegenieten.

Maar voor we daar zijn, hebben we eerst een marathonzitting in het vliegtuig voor de boeg. We vertrekken vanavond en komen morgenavond aan ...

Genieten jullie intussen van de kerstdis.

Tot gauw!

=======

First, we wish our readers a very Merry Xmas and a happy 2016. We hope it will be a good one with lots of adventures.

Every other year we spend the holidays abroad, this time our destination is Bali, Indonesia. And of course we will share our stories with you. But first we have a long flight ahead of us, we leave tonight and will arrive tomorrow ....

In the meantime: enjoy your Christmas dinner.

See you soon!

1. Machteld:
    25 december 2015
    Hallo lieverds, hele fijne reis! Ik zal weer met veel plezier jullie belevenissen lezen. Doe voorzichtig en geniet!
  2. Ineke:
    Een goede reis! En een fijne vakantie op Bali. Ik zal jullie belevenissen weer met veel plezier lezen en volgen.
  3. Lia van der waarde:
    25 december 2015
    Bali... denk ik aan mooi weer! Beter dan die miezerige niksigheid hier! Heb het goed dar en geniet voor ons maar gelijk mee:)
  4. Gerry Buijel:
    26 december 2015
    Hallo kids, wij wensen jullie weer hele fijne dagen, geniet ervan.
    Wij zullen weer genieten van een fijn verhaal.
    Liefs en dikke kus
    26 december 2015
    Hilke en Paul ,de nieuwe reis is weer begonnen.
    Ga met plezier jullie volgen!
    Maak er iets moois van !