Weer op pad!

20 december 2018 - Apeldoorn, Nederland

Na een jaar van "groot onderhoud" :-) op diverse gebieden, staan we te trappelen om weer samen op pad te gaan. Over een paar dagen reizen we af naar onze bestemming waar:

• Amhaars wordt gesproken
  • Met Birr wordt betaald
  • Injera wordt gegeten en Tej wordt gedronken

Het is ook het Beloofde Land voor de Rastafari's, men houdt er daar een eigen jaarkalender (met 13 maanden!) op na, we gaan er het 8e wereldwonder opzoeken en ... de eerste Sapiens zou er zo'n 3,5 miljoen jaar geleden hebben rondgelopen ...

... kortom, er valt veel te vertellen over dit land dat al een hele tijd op ons lijstje staat. We verwachten er - letterlijk natuurlijk - veel hoogte- en dieptepunten mee te maken, bijzondere mensen te ontmoeten, indrukwekkende momenten te ervaren en uiteindelijk vast doodmoe, maar vol met verhalen en indrukken terug te komen. En natuurlijk doen we er op deze plek weer uitgebreid verslag van.

Al nieuwsgierig waar de reis heengaat? ..... Ethiopië!

Nog een paar dagen en dan verwachten we ons eerste reisverslag online te zetten.

Voor nu wensen we jullie alvast mooie Kerstdagen!