Vakantie ⛱️

21 mei 2024 - Anakao, Madagaskar

De laatste 2,5 dag van deze reis brengen we door in Anakao. Een klein vissersdorpje zuidelijk van Toliara, waar we een hut vlakbij het strand hebben. Even bijkomen van de indrukken en alle emotionele hectiek 🙏

Na het ontbijt in Toliara zouden we om 8 uur opgehaald worden door de collega van Georges, (die inmiddels alweer op de terugweg is naar Tana). Maar om 8 uur, geen collega. Na wat heen en weer bellen kwam hij tegen half 9. Toliara is klein en de boot zou om 9 uur vertrekken dus geen paniek. De collega wist alleen niet waar we moesten zijn ... Na weer wat heen en weer gebeld en op straat gevraagd, kwamen we bij Marine Blue. Het was eb, dus het leek erop dat het nog wel even zou duren ... Nee hoor, de boot zou om half 10 vertrekken 🤔 Rond 9 uur kwamen er een paar Zebu-karren (of beter "zeekoe"-karren 😁) werd er wat voorraad en bagage van de wachtende passagiers ingeladen en naar een boot verderop gebracht. En ja hoor, hup, wij even later ook op de kar. Hilarisch!

Een uur met de speedboot later kwamen we aan bij Lalandaka Eco Lodge, een heerlijke plek aan zee. Dat bijkomen gaat hier zeker lukken!

Bijna 3 dagen lopen we alleen maar op blote voeten, lezen we wat, zwemmen we heerlijk in zee, nemen we iedere dag dezelfde foto's van de mooie zonsondergang ... Ruim de tijd om alle indrukken op een rijtje te zetten en daar op de lange terugweg (die morgen start) een laatste verhaal van te maken. Tot dan!

1. Annemarie:
    21 mei 2024
    Ziet super goed uit. Lekker genieten nog even xxx
  2. Machteld:
    21 mei 2024
    Geweldig hoor. Prachtige reis met een paar dagen echte vakantie tot slot. Erg verdiend. Enjoy!😍
  3. Rob:
    21 mei 2024
    Ziet eruit als een heel mooie plek! Leuke zeilbootjes met gekleurde zeilen, zou voor een skutsje ook kunnen. Tegen friesche traditie 😏😀
    Lekker bijkomen, van weer een enerverende reis. Doen jullie ook lichtbeelden bij onze volgende afspraak? 🙋🏻‍♂️😘😘
  4. Marleen & Jean:
    21 mei 2024
    Prachtige lokatie via bijzonder vervoermiddel en goed gekozen, die extra vakantie in een vakantie (en ja, we spreken uit ervaring, 🤭). Genietze, ps bij jullie ook van die gigavlinders?
  5. Georges:
    21 mei 2024
    Merci du fond du cœur pour votre visite à Madagascar, vous êtes des personnes formidable, sociable, généreux, souriant, ...
    Je vous souhaite tout les meilleurs vœux. Bisous 😚
  6. Linda:
    Zo eindelijk even niets voor jullie 😉lekker luieren…heerlijk! Geniet ervan 😘
  7. Gerry Buijel:
    22 mei 2024
    Wat geweldig, Lijkt wel of jullie langer dan 1 jaar weg zijn.
    Zal blij zijn als jullie weer terug zijn.
    Jullie weten dat ik in de Nieuwe Munt zit in Tegelen ?
    Dikke kus en knuffel van mij
  8. Ans Tromp:
    23 mei 2024
    Beetje bounty-gevoel.
    Rust heerlijk uit voordat je terug komt in de realitiet.