Toch op pad!

26 juli 2021 - Apeldoorn, Nederland

Door allerlei omstandigheden was het onzeker óf en zo ja, wanneer we weer op pad gingen en al helemaal waar we naartoe zouden kunnen of beter mogen gaan ...

Gelukkig hebben we altijd genoeg reisplannen op de plank, dus toen duidelijk werd dat we in Europa zouden blijven, kozen we natuurlijk voor landen/gebieden waar we nog niet geweest zijn. We hebben besloten deze keer oostwaarts te gaan en daar bijzondere plekken, vanwege óf de natuur óf de geschiedenis (of beide), te gaan bezoeken.

De route en de planning moesten een paar keer worden aangepast, maar alles is uitgestippeld (zie bij "Kaart" in het menu), alle paperassen - inclusief vaccinatiebewijs!!! - verzameld, auto gecheckt en ingeladen: we zijn zo goed als klaar voor vertrek!

Vanzelfsprekend gaan we weer uitgebreid - in woord en beeld - verslag doen van wat we zoal tegenkomen.

Tot gauw!

1. Lia vander Waarde-Buning:
    Een goeie reis!!!!
  2. Yvon Eberson:
    Wat leuk, ben benieuwd
    Goede reis!
  3. Yvonne:
    26 juli 2021
    Goede reis en fijne vakantie!
  4. Monique,Emille en Milan.:
    26 juli 2021
    Veilige km en een fijne vakantie
  5. Rob:
    26 juli 2021
    Super! Mooie trip, iets vergelijkbaars hebben we ook gedaan.
    Let op in het verkeer, zeker in Polen😏
    Bescheiden suggesties: sla Tartu niet over. Leuk universiteitsstadje met veel geschiedenis. En, als je er van houdt, kust van Letland met eilanden en strand was toen heel mooi. Hoe het nu is weet ik niet.
    Veel plezier, goeie reis
    Groeten Tanja en Rob
    Vanuit Italië del centro
  6. Hilke & Paul:
    28 juli 2021
    Tartu staat op de route!
  7. Annemarie:
    26 juli 2021
    Veel plezier, ben weer benieuwd naar de verhalen
  8. Jelly:
    Veel plezier!
  9. Judy:
    26 juli 2021
    Boeiende landen! Ik kijk weer uit naar de verhalen!
  10. Gerry Buijel:
    26 juli 2021
    Wat super leuk en fijn dat we weer jullie mooie verhalen kunnen lezen.
    Wens jullie heel veel geluk🍀 en een super mooie vakantie.
    Dikke kus en knuffel❤😘❤😘
  11. Machteld:
    26 juli 2021
    Wat gaaf! Heel veel plezier. Spannend weer.
  12. Arina:
    27 juli 2021
    Een mooie reis gewenst! Geniet er lekker van! Ik kijk uit naar jullie ervaringen 😘
  13. Sophiene:
    27 juli 2021
    Als jullie het nog niet gelezen hebben, lees dan het boek Baltische zielen van Jan Brokken. Prachtige verhalen over Estland, Letland en Litouwen. Veel plezier!
  14. Hilke & Paul:
    Dank voor de tip!
  15. Gerreke:
    27 juli 2021
    Ben benieuwd! Veel plezier en pas goed op elkaar!
  16. Marlies Spanje:
    28 juli 2021
    Goede reís en heel veel plezier!
  17. Gemma Oosterman:
    29 juli 2021