En toen?

25 juli 2020 - Apeldoorn, Nederland

We waren - als altijd - al een tijdje plannen aan het maken voor weer een mooie reis. Gekker nog, we hadden zelfs al vliegtickets geboekt. En toen kwam COVID-19, beter bekend als Corona, langs en gooide iedereen's leven overhoop. Lange tijd waren we met hele andere zaken bezig en dachten we zelfs helemaal niet aan reizen, laat staan dat we dat dit jaar nog konden gaan doen.

Maar de "reisregels" werden wat versoepeld en we mogen weer naar een beperkt aantal landen. O.a. naar Noorwegen! Jaren geleden waren we er al eens op bezoek bij vrienden. Een kort bezoek (zie ook: Noorwegen 2007) maar wel lang genoeg om te bedenken dat we ooit terug zouden gaan om meer van dit land te gaan zien. Dus, alhoewel de aanleiding voor deze reis een vervelende is, is de uitkomst een hele welkome!

Morgen vertrekken we en zullen we jullie weer op de hoogte houden van alles wat we zien en meemaken.

Ser deg snart!

1. Lia vander Waarde-Buning:
    Gogo HiPa!!!:)
  2. Judy:
    25 juli 2020
    he wat een heerlijk vooruitzicht! heerlijk land! Ik ga morgen een week naar Zwitserland, als je digitaal mee wilt, stuur ik je een link naar Polarsteps. yoehoe! de verslagen zijn een schaduw van die van jullie, dat wel :)). Geniet met volle teugen daar!
  3. Jelly:
    25 juli 2020
    Wat leuk dat jullie weer gaan! Heel veel plezier!
  4. Leonie Born:
    25 juli 2020
    Enjoy!!!!! Would love to take another trip to Europe. We are not welcome anywhere right now :( Looking forward to some pictures.
  5. Monique,Emille en Milan.:
    25 juli 2020
    Heel veel plezier daar. En we zien weer uit naar jullie verhaal. Doe Alex maar de groeten van ons.
  6. Arina:
    25 juli 2020
    Noorwegen, een mooi land! Veel plezier met jullie reis!
    Liefs & xx Roel & Arina en ook van de jongens 😘😘
  7. Annie kerkhof:
    25 juli 2020
    Goede reis en veel plezier
  8. Machteld:
    25 juli 2020
    Nou das ook plotseling, leuk!!!! Heeeeeeeel veel plezier en groeten aan de rendieren!
  9. Piet Maier:
    25 juli 2020
    Hilke en Paul heel veel plezier in Noorwegen.
  10. Rob:
    25 juli 2020
    Veel plezier in Noorwegen! Wel terugkomen hè!
  11. Jose:
    25 juli 2020
    Fijne vakantie, goede reis!
  12. Gerry Buijel:
    25 juli 2020
    Fijne reis en een fijne vakantie!!!
    Dikke knuffel en kus!🥰😘😘
  13. Peter van Diepe:
    25 juli 2020
    Het land van de fjorden. Veel plezier en kom weer gezond terug...
  14. Marlies Spanje:
    25 juli 2020
    Heel veel plezier! In een grijs verleden was ik ooit in Noorwegen . We hadden alleen maar slecht weer. Hopelijk treffen jullie het beter!
  15. Annemarie:
    26 juli 2020