Wanderlust

18 februari 2017 - Sint-Petersburg, Rusland

Onze trouwe virtuele medereizigers wisten het natuurlijk al langer: wij zijn ernstig besmet met "wanderlust". Of volgens Google: een niet aflatende lust/drang om de wereld te ontdekken. We zijn dus weer op pad. En omdat we vorig jaar flink wat airmiles gespaard hebben, konden we voor een prikkie tickets kopen voor een stedentrip naar Sint Petersburg. Komende dagen gaan we deze stad verkennen en natuurlijk doen we daar, zoals altijd, op deze plek en diverse andere social media, verslag van. Tot later!

1. Truus Tol:
    18 februari 2017
    Dat besmetting maar lang mag duren
    Geniet er van,zodat wij mee kunnen genieten !!
  2. Machteld:
    18 februari 2017
    Heel veel plezier daar. Dikke jassen mee?
  3. Annemarie:
    18 februari 2017
    Kijk nu al met plezier uit naar de verslagen xx
  4. Jelly:
    18 februari 2017
    Mooi woord en een prachtige inhoud hebben jullie er aan gegeven. Enjoy mucho!
  5. Monique,Emille en Milan.:
    18 februari 2017
    Heel veel plezier in St. Petersburgt En dat jullie maar weer veel leuke dingen mogen beleven. En geen dingen verliezen deze x.

Xxxx Em.Mon.Mi
  6. Rob:
    Top!
  7. Aad:
    18 februari 2017
    Heel veel plezier en kijkgenot.
  8. N.M. Ferreira:
    18 februari 2017
    Leuk! Ontzettend veel plezier en ben benieuwd naar jullie verslagen!
    Niet vergeten om Winterpaleis en Hermitage te bekijken.....
  9. Lia vander Waarde-Buning:
    Hospodi...:)

Geen idee wat het betekent, het is een van de liedjes die ik zing en het is Russisch en het komt uit de orthodoxe kerk. Ik denk, dat het zoiets betekent als: veel plezier:) Dat wens ik jullie iig toe!
  10. Arina:
    18 februari 2017
    Een fijne reis en mooie beleving gewenst, geniet ervan!!
    Denk aan jullie en kijk ernaar uit jullie ervaringen te lezen
  11. Ineke:
    18 februari 2017
    Veel plezier! Geniet van St. Petersburg. Volgens verhalen een stad vol bezienswaardigheden.
    Kijk uit naar jullie verhalen.
  12. Veronica:
    19 februari 2017
    Herkenbaar
  13. Marlies Spanje:
    19 februari 2017
    Hoi, veel plezier daar; moet fantastische stad zijn. Wij hebben ook plannen in die richting maar niet in de winter! Brrrrr.
  14. Kees en Ilona:
    20 februari 2017
    Zo te zien zijn jullie het reizen nog niet verleerd. Ziet er mooi ( en beetje fris ) uit.
    Geniet ervan!!!