Mingala ba!

28 juli 2017 - Apeldoorn, Nederland

Huh? Ja, Mingala ba!

Zo begroet je elkaar in Myanmar, het land dat wij de komende weken gaan verkennen. We zijn al druk aan het inpakken, papieren bij elkaar rapen, informatie aan het verzamelen, hotels & trips aan het vooruit boeken, kortom druk met de voorbereiding op, vast weer, een mooi avontuur.

We beginnen en eindigen echter in Bangkok, Thailand. Van alles dat we in de tussenliggende weken mee maken, houden we jullie natuurlijk weer op de hoogte. D.w.z. zo goed en kwaad als het gaat want internet schijnt in grote delen van Myanmar nog niet echt stabiel te zijn.

Ook alvast "inlezen"? https://nl.wikipedia.org/wiki/Myanmar

Tot gauw!

1. Monique,Emille en Milan.:
    28 juli 2017
    Heel veel plezier alvast. Een kennis van mij(Monique) is nu ook in Thailand. Heb al mooie foto's van haar gezien.
  2. Annie kerkhof:
    28 juli 2017
    Hoi Hilke jij ook een hele mooie vakantie en een goede reis gewenst. Paul spreek ik natuurlijk nog. gr..Annie en Bertie
  3. Truus Tol:
    28 juli 2017
    Gezellig weer met jullie op stap te gaan !
    Kijk al uit naar de verhalen .
    Goede reis volgende week !
    Gr ttol
  4. Gerry Buijel:
    Hallo Hipa,
    Nog even en dan starten wij ook met jullie, met het lezen van jullie prachtige verhalen! Ik ben toch benieuwd wanneer het eerste exemplaar van jullie prachtige reizen in boekvorm uitkomt!! Wens jullie een super mooie avontuurlijke reis!
    Mingala bal!

Liefs en dikke kus/knuffel Gerry en Henk
  5. Kees en Ilona:
    Hoi Hilke en Paul,
    Jullie hebben weer een mooie reis voor de boeg, we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Wij zijn op dit moment op Sumatra. Als je het leuk vindt kun je ons volgen op: keesenilonaindedessa.waarbenjij.nu
    Groeten van Kees en Ilona
  6. Ineke:
    28 juli 2017
    Goede reis en een fijne vakantie!
    Kijk weer uit naar jullie verhalen!
    Lieve groetjes
  7. Lia vander Waarde-Buning:
    28 juli 2017
    De reis begint morgenochtend om vijf voor half acht. en op het eerste stukje reis ik met jullie mee; de rest moeten jullie zelf doen:) Ik reis dan passief verder met jullie verhalen!
  8. Peter van Diepe:
    29 juli 2017
    Hallo Hipa,
    Wij wensen jullie heel veel plezier en zullen jullie volgen.
    Geniet ervan!
    Mingala bal!
    Groetjes van Peter en Mariet
  9. Joke Oranje:
    30 juli 2017
    Spannend hoor, Myanmar. Ik volg jullie graag.
  10. N.M. Ferreira:
    3 augustus 2017